loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 459 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

Aliens Colonial Marines XBOX360 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای XBOX 360

Aliens Colonial Marines XBOX360-COMPLEX

بازی به صورت Region Free می باشد .

فرمت فایل ISO می باشد .

نام بازی : Aliens: Colonial Marines

تولید کننده : Gearbox Software

منتشر کننده : SEGA

تاریخ انتشار : Feb 12, 2013

زبان : English, French, German, Italian, Polish, Russian, Spanish

درجه بندی سنی : pegi 18

رینگتون : Region Free

سبک : Shooter

فرمت : ISO

پلتفورم : XBOX 360

Aliens Colonial Marines یکی دیگر از سری بازی های فضایی اما اینبار بسیار ترسناک تر است که توسط کمپانی Gearbox Software ساخته و توسط شرکت بزرگ SEGA منتشر شده است . این بازی نیز تماما از روی فیلم این عنوان ساخته شده است و شما شاهد داستان و جزئیاتی کاملا همانند فیلم خواهید بود . امروزه بازی هایی که در سبک فضایی ساخته می شوند ، بیشتر دارای کشتار های وحشیانه و بسیار هستند و در اکثر آن ها شما باید با تفنگ های قدرتمند خود به میان هزاران موجود فضایی بروید و تمامی آن ها را از بین ببرید اما این بازی با شکلی متفاوت ساخته شده است که می تواند مورد توجه بسیاری از کاربران دوستار این سبک قرار گیرد . این بازی بیشتر ترسناک به نظر می رسد تا کشتار های دسته جمعی و شما سعی بر این خواهید داشت تا از سد بسیاری از موجودات بدون آن که متوجه شما بشند عبور کنید . طراحی این بازی بسیار عالی انجام شده است و هیجان بسیاری را ایجاد می کند که البته با ترس نیز همراه است .

 

داستان :

همانطور که گفته شد این بازی تماما از روی فیلم این عنوان ساخته شده است و شما داستانی را دنبال می کنید در فیلم وجود داشت . شما به عنوان یک سرباز وظیفه دارید سرنوشت کشتی USS Sulaco را متوجه شوید و در این بین با موجودات بسیاری روبرو خواهید شد . تمامی شخصیت های اصلی فیلم در این بازی نیز وجود دارند و تمامی خصوصیات آن ها بسیار دقیق اعمال شده است .

گرافیک :

گرافیک بازی به عنوان یک بازی ترسناک واقعا عالی عمل کرده است و تمامی حس ترس را به خوبی به شما منتقل می کنند . جزئیات بازی بسیار عالی عمل شده است . تمامی جزئیات مربوط به تفنگ ها را به راحتی میبینید و حتی جزئیات بسیار ریز که شاید حتی به سختی به چشم بازیکن بی آید نیز رعایت شده است . به عنوان مثال موجودات بزرگی در بازی وجود دارند که دارای جزئیات بسیار زیادی هستند که واقعا عالی به آن ها توجه شده است و شما نقصی در آن ها نخواهید دید . همچنین نور پردازی بازی در قسمت های بازی بسیار عالی عمل شده است و جزئیات بسیاری در آن رعایت شده است که البته این نور پردازی ها در اکثر مواقع حس ترس را در شما ایجاد می کنند .

گیم پلی :

گیم پلی بازی بسیار جذاب است . در ابتدا شما با صحنه هایی آرام وارد بازی می شوید و در همان ابتدا متوجه چگونگی سبک بازی خواهید شد . همانطور که گفته شد این بازی همانند سایر بازی ها نیست و شما نمیتوانید با یک اسلحه هر چند قدرتمند به جمع موجودات بروید و آن ها را نابود کنید زیرا بسیار قدرتمند تر از شما و اسلحه شما هستند و هیچگاه قادر نخواهید بود تا با جمعیت زیادی از آن ها به صورت همزمان مبارزه کنید .

اسلحه های بسیاری با خصوصیات متفاوت در بازی وجود دارند که تیر اندازی با آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود . همچنین اسلحه ای نیز وجود دارد که به عنوان یک تیربار خودکار برای شما عمل می کند و می تواند یک موجود بسیار بزرگ را تنها در چند ثانیه تیرباران کند که دیدن چنین صحنه هایی بعد از سختی های گذشتن از موجودات بسیار لذت بخش خواهد بود .

خود بازی نیز بسیار ترسناک است و شما هر لحظه احساس ترس را همراه خود خواهید داشت و البته هیجان بازی در مواقع درگیری بسیار عالی خواهد بود . همچنین در بسیاری از مواقع به صورت گروهی و با دوستان خود به جنگ با یک یا چند موجود می روید و در این لحظه ها شاهد معنای واقعی کار گروهی خواهید بود مخصوصا در قسمت هایی که به صورت چند نفری باید یک موجود را از پای در بی آورید . در بسیاری از مواقع می توانید سوار بر ماشین ها و ربات هایی قدرتمند بشوید که به شما در نابودی موجودات بزرگتر کمک بسیار می کنند .

صدا گذاری و موسیقی :

همانطور که می دانید در بازی های ترسناک ، صدا گذاری و مخصوصا موسیقی یک امر بسیار حیاطی و مهم است . در این بازی نیز توجه بسیاری به این امر شده است و سعی بر آن شده تا در بسیار از قسمت ها موسیقی مناسبی پخش شود تا حس ترس را در شما افزایش دهد و می توان گفت در این امر خوب عمل شده و موسیقی بازی نقش خود را به خوبی عمل می کند . صدا گذاری بازی نیز با وجود اشیاء مختلف و حرکات بسیار عالی انجام شده است و می توان آن را در حد کاملا قابل قبولی دانست اما اگر اشتباهات کوچکی دیدید باید بدانید که صداگذاری بر روی چنین بازی هایی بسیار دشوار تر است و احتمال وجود این اشتباهات بسیار بالا خواهد بود .

نتیجه :

بازی Aliens Colonial Marines به عنوان یک بازی فضای بسیار خوب عمل کرده است و می توان آن را جزو یکی از بازی های ترسناک نیز قرار داد . جزئیات در بازی بسیار خوب عمل شده است و نقص خاصی در آن دیده نمیشود . بازی Aliens Colonial Marines مناسب برای افرادی است که طرفداران سبک ترسناک و شوتر همراه با هیجان بالا هستند و قادر خواهد بود تا انتظارات شما را برای یک بازی ترسناک کاملا براورده کند .

تصاویری از محیط بازی :

Aliens Colonial Marines XBOX360 Screenshot 1 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای XBOX 360

Aliens Colonial Marines XBOX360 Screenshot 2 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای XBOX 360

Aliens Colonial Marines XBOX360 Screenshot 3 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای XBOX 360

 

Buckle up, soldier! Welcome to Aliens™: Colonial Marines. Created by Gearbox, the critically acclaimed and fan-favourite developers of Borderlands and Brothers In Arms, you and your friends will become the most badass military outfit in the galaxy – the US Colonial Marines. It’s up to you to not just survive, but wipe out the Xeno infestation.

راهنمای نصب

ابتدا تمامی پارتها را از حالت فشرده خارج کنید در اینصورت شما یک فایل با فرمت ISO در اختیار دارید.سپس با استفاده از نرم افزار CloneDVD آنرا به صورت Burn Image To Disk رایت نمایید و دقت نمایید که برای اینکار هم باید از DVD 9 استفاده کنید و اینکه کنسول شما حتما باید به اخرین آپدیت موجود برای دستگاه آپدیت باشد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,127
  • باردید دیروز : 3,039
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 14,627
  • بازدید ماه : 54,700
  • بازدید سال : 314,068
  • بازدید کلی : 4,177,392
  • کدهای اختصاصی