loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 338 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

 F1 2012 دانلود بازی F1 2012 برای PC

نام بازی : F1 2012

تولید کننده : Codemasters

منتشر کننده : Codemasters

تاریخ انتشار : ۲۰۱۲/۰۹/۱۸

سبک : شبیه ساز ، اتومبیل رانی

درجه بندی سنی : pegi 3

پلتفورم : کامپیوتر

اگر شما یکی از علاقه مندان به بازی های فرمول یک باشید حتما به دنبال بازی ای که بتواند این مسابقات را شبیه سازی کند بوده اید . در بین تعدادی از این بازی ها می توان سری بازی های F1 را محبوب ترین آن ها دانست . این بازی هر ساله توسط شرکت Codemasters تولید و عرضه می شود و شما شاهد فضا ، ماشین ها ، رانندگانی کاملا مانند مسابقات فرمول یک خواهید بود . اکثر بازی های اتومبیل رانی به شکل هایی غیر قابل باور و کاملا تخیلی ساخته می شوند اما سری بازی های F1 تماما از روی مسابقات فرمول یک و با تمامی شرابط و سختی های این مسابقات ساخته شده است . گرافیک بازی بسیار عالی و پر جزئیات است که خود این امر این بازی را به یکی از بهترین بازی های اتومبیل رانی تبدیل کرده است . همانطور که گفتیم این بازی هر ساله توسط شرکت Codemasters منتشر می شود که هم اکنون نسخه ۲۰۱۲ بازی را برای شما آماده کرده ایم . برای خواندن نقد کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

گرافیک :
به طور کل گرافیک بازی را می توان همانند نسخه قبلی دانست . در بعضی از قسمت ها بسیار خوب عمل شده است و در بسیاری نیز مقداری ضعف نیز احساس می شود . طراحی اتومبیل ها بسیار با دقت و با جزئیات بالا طراحی شده اند و پیست های بازی نیز بسیار واقعی جلوه می دهند و اکثرا از روی نسخه واقعی و با همان جزئیات ساخته شده اند . اما انیمیشن ها و شخصیت های بازی دارای طراحی با دقتی نیستند و تصادفات نیز آنچنان واقعی که باید جلوه نمی کنند .

 

گیم پلی :
گیم پلی بازی بسیار پر هیجان و عالی کار شده است . شما قادر خواهید بود تا برای تامین مخارج خود با اسپانسر ها صحبت کتید و درخواست هر کدام را مبنی بر اسپانسر بودن برای شما را رد و یا قبول کنید . بازی در شرایط آب و هوایی مختلف نیز کاملا متفاوت است و شما در هر شرایط نیاز به مهارت های خاصی دارید تا بتوانید رانندگی بهتری را به نمایش بگذارید . همچنین بخشی در بازی وجود دارد که می توانید به کمک آن انتهای بازی را بدون نیاز به عبور از مراحل مختلف و مشکل بازی نکنید . در این قسمت باید با بهترین رانندگان مسابقه دهید و عنوان قهرمانی را بدست آورید .
کنترل ماشین ها بهتر و راحت تر شده است که البته در قسمت آموزشی این بازی می توانید آموزشی کامل در باره چگونگی رانندگی با این اتومبیل ها را فرا بگیرید .

 

صدا گذاری و موسیقی :
در کل این بازی و یا به طور کل این بازی ها دارای صدا گذاری و موسیقی های زیادی نیستند و شاید بتوان گفت شما تنها با صدا های اتومبیل ها برخورد خواهید کرد و انتظر صدای خاص دیگری را نخواهید داشت . می توان گفت در صدا گذاری بازی خوب عمل شده است و از نظر دقت در صدا گذاری بر روی ماشین ها چیزی کم نیست اما همچنان نقص بر روی انیمیشن ها و شخصیت ها به چشم می خورد . موسیقی بازی نیز جذاب است و شما شاهد چندین موسیقی در طی بازی خواهید بود که می توانند هیجان خاصی به شما ببخشند .
نتیجه :
بازی F1 2012 را می توان یکی از بهترین عنوان های شبیه ساز مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک دانست که البته با تغییر زیادی نسبت به نسخه قبل خود همراه نبوده است اما شرکت Codemasters موفق به تولید بازی ای قابل قبول و خوبی بوده است .

 

 

تصاویری از محیط بازی :

F1 2012 Screenshot 1 دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 Screenshot 2 دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 Screenshot 3 دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 Screenshot 4 دانلود بازی F1 2012 برای PC

 

In F1 2012 players will feel the unparalleled thrill of becoming a FORMULA ONE driver with a host of new features, wide-ranging technical and gameplay advancements and extensive competitive and co-operative multiplayer components. F1 2012 will feature all of the official teams, drivers and circuits from the 2012 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, including the debut of the 2012 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX at Austin, Texas and the return of Germany’s famous Hockenheim circuit to the calendar.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP , Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
RAM: 2 GB
HDD: 15 GB free disk space
Graphics: AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600
Sound Card: DirectX Compatible

  • برای گزارش خرابی لینک های دانلود و ... از بخش نظرات همین مطلب استفاده کنید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,120
  • باردید دیروز : 3,039
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 14,620
  • بازدید ماه : 54,693
  • بازدید سال : 314,061
  • بازدید کلی : 4,177,385
  • کدهای اختصاصی