loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 464 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 NBA 2K13 دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 PC

همراه با کرک معتبر Reloeaded و لینک های کمکی Uploadbaz .

نام بازی : NBA 2K13

سازنده : Visual Concepts

منتشر کننده : ۲K Sports

سبک : ورزشی ، بسکتبال

پلتفرم : PC – کامپیوتر

تاریخ انتشار : ۰۲ Oct 2012

درجه بندی سنی : Pegi 3

کرک : RELOADED

اگر شما هم یکی از طرفداران بازی های ورزشی و مخصوصا بسکتبال باشید حتما بازی NBA را می شناسید . امروزه با وجود طرفداران بسیار برای بازی های ورزشی ، وجود بازی های با کیفیت نیز بسیار پر اهمیت است و شرکت های مختلفی دست به تهیه ی این گونه بازی ها زدند . اما ساخت اینگونه بازی ها نیاز مند دقت بسیار بالایی است زیرا که باید تمامی جزئیات در آن ها رعایت شوند و هزینه های بسیاری نیز باید برای بازی انجام شود . در این بین شرکت بزرگ Visual Concepts با ساخت بازی بسکتبال خود یعنی NBA 2K تقریبا تمامی رقیبان و شرکت هایی را که دست به ساخت بازی های شبیه ساز بسکتبال زدند را از دور خارج کنند و شما در بازار عنوان های چندان مختلفی را شاهد نخواهید بود . دلیل این امر کیفیت ساخت این بازی بود که این شرکت به بهترین شکل از پس آن بر آمد و توانست تمامی کاربران را به خود بکشاند و اکثر خواسته های آن ها را به طور کل برطرف کند . برای شماهده سایر نقد به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

نقد :

سری بازی های NBA 2K که ساخته شرکت پر آوازه Visual Concepts هستند را می توان بهترین عنوان در بازی های ورزشی مخصوصا بسکتبال دانست . این شرکت با تولید این بازی در هر سال فروش های باور نکردنی ای را بدست می آورد که نسبت به سایر شرکت ها بسیار موفق تر است . دلیل این امر کیفیت کلی بازی های این شرکت است و جزئیاتی که در تمامی قسمت های بازی رعایت شده اند و شما به عنوان یک پلیر به سختی قادر خواهید بود تا ایرادی از این بازی پیدا کنید . حتی شرکت های دیگر که قبلا دست به ساخت اینگونه بازی ها می زدند نیز از تولید بازی های خود منصرف شده و دیگر ادامه به ساخت بازی های خود نمیدند و این عنوان تنها عنوانی است که در بازار مشاهده می کنید . بسیاری از منتقدان و دوست داران بازی های سبک ورزشی این بازی را بهترین بازی ورزشی سال می دانند و اعتقاد دارند که می توان این بازی را به عنوان بی نقص ترین بازی ورزشی نام گذاری کرد . گرافیک در بازی بسیار عالی کار شده است و شما شاهد جزئیات فراوانی در بازی خواهید بود . حرکات بازی کاملا با گرافیک هماهنگ هستند و حرکت های لباس ها ، عضلات ، توپ ، سبد و … به راحتی و به صورت کامل قابل رویت هستند . یکی از نقات قوت بازی فیزیک آن است که واقعا عالی کار شده است . یکی از نکته های بسیار عالی بازی که شاید در هیچ بازی ورزشی دیگر شاهد آن نخواهید بود ، فیزیک و هیکل بازیکنان است . به عنوان مثال در سایر بازی های ورزشی ، قد ، هیکل ، وزن و … تنها به عنوان یک مشخصات به بازیکنان نمایش داده می شوند و شما هیچ تفاوتی را احساس نمی کنید . اما در این بازی بازیکنان مختلف با توجه به هیکل ، خصوصات ، وزن و … برتری هایی دارند . به عنوان مثال شما در در درگیری هایی بر سر به دست آوردن توپ پیش می آید به راحتی متوجه می شوید که بازیکنانی که از نظر هیکل بهتر و وزن بیشتری دارند موفق ترند و شما راحت تر می توانید توپ را به دست آورید . صدا گذاری بر روی بازی نیز بسیار عالی و هماهنگ انجام شده است و جزئیات بسیاری در آن دیده می شود . صدای تماشاگران ، توپ ، حرکت بازی کنان در زمین و … کاملا عالی کار شده اند و شما می توانید هر کدام را به صور جداگانه مورد برسی قرار دهید . گیم پلی بازی نیز که یکی از مهمترین و بهترین قسمت های اینگونه بازی ها است نیز بسیار عالی و با مقداری تغییر ظاهر شده است . پرتاب توپ به سوی سبد ، دریبل ، گرفتن توپ و … نیاز به دقت های بالایی دارند و شما تنها با فشردن دکمه های صفحه کلید یا دسته خود نمیتوانید موفق باشید . زمانبندی درست و دقیق یکی از حیاطی ترین امر ها در بازی است و شما باید در هر امر و حرکتی زمان بندی دقیق را ایجاد کنید . به عنوان مثال برای پرتاب توپ به سبد باید در یک بازه زمانی دقیق عمل کنید و مدت زمان نگه داشتن دکمه با توجه به وضعیت و موقیت مکانی شما در زمین متفاوت است . همچنین برای ربودن توپ نیز باید در دقیق ترین زمان عمل کنید و در صورت این که زود و یا دیر عمل کنید ، امکان موفقیت شما تا ۱۰۰% کاهش خواهد یافت .

و برای آشنایی کلی برای کسانی که تا به حال آشنایی کافی با این بازی یا به طور کل بازی های ورزشی ندارند باید بگوییم که در این بازی تمامی بازیکنان با اسم و خصوصیات خود در دنیا و مسابقات واقعی وجود دارند و اگر شما طرفدار تیم و یا بازیکن خاصی باشید می توانید به راحتی با آن ها بازی کنید و کنترل آن ها را در بازی بدست بگیرید و از خصوصیات ویژه آن ها در بازی استفاده کنید . همچنین می توانید به عنوان مربی یک تیم وارد بازی شوید و کنترل تیم محبوب خود را بدست بگیرید . بازیکنان بزرگ نیز دارای حرکات منحصر به فرد هستند و شما در طول بازی شاهد انیمیشن ها و حرکات بسیاری خواهید بود به صورتی که هیچگاه برای شما تکراری نخواهد بود .

 

تصاویری از محیط بازی  :

NBA 2K13 Screenshot 1 دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 Screenshot 2 دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 Screenshot 3 دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 Screenshot 4 دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 

With more than 5 million copies sold worldwide and more than 25 Sports Game of the Year awards won, NBA 2K12 was another monster release for the biggest NBA video game simulation franchise in the world. This year, 2K Sports has joined forces with the legendary JAY Z as Executive Producer to transcend sports video games and take virtual hardwood to the next level. Featuring an enhanced MyCAREER mode and all-new gameplay features, NBA 2K13 will let gamers pit the best players in NBA history against the new dynasty of talent, including the much-debated matchup between the 2012 U.S. Men’s National Team and the 1992 “Dream Team.”

سیستم مورد نیاز

OPERATING SYSTEM : Windows XP Service Pack III, Vista Service Pack II, Windows Seven
CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor
RAM : 2 GB or more
Graphic Card : Video card with 512 MB or more memory Nvidia Geforce 6600 or ATI Radeon equivalent
SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0
DIRECT X : Direct X 9.0 or more

راهنمای نصب

بازی را نصب کنید و سپس محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و جایگزین فایل های اصلی کنید .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,269
  • باردید دیروز : 3,039
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 14,769
  • بازدید ماه : 54,842
  • بازدید سال : 314,210
  • بازدید کلی : 4,177,534
  • کدهای اختصاصی