loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 417 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

Brave دانلود بازی Brave برای PC

نام بازی : Brave

تولید کننده : Disney Interactive Studios

منتشر کننده : Disney Interactive Studios

تاریخ انتشار : ۲۰۱۲/۰۶/۱۹

کرک :RELOADED

درجه بندی سنی : Pegi 12

سبک : Action/Adventure/Fantasy

پلتفورم : کامپیوتر

شاید شما هم انیمیشن زیبای Brave که اخیرا تولید و عرضه شد را دیده باشید . شرکت Disney بازی ای با همین عنوان و از روی داستان این انیمیشن ساخته است که می تواند تجربه محیط این انیمیشن را در اختیار شما قرار دهد . شاید اکثر بازی هایی که از روی انیمیشن ها و فیلم ها ساخته شده اند مورد استقبال خوبی قرار نگرفته باشند که این عدم استقبال به دلیل قابل قبول نبودن بازی ها است اما شرکت Disney این بازی را بر خلاف سایر کمپانی ها بسیار عالی طراحی کرده است و می توان گفت یکی از بهترین بازی هاییست که از روی فیلم و انیمیشن ساخته شده است . ماجرای بازی تماما همانند ماجرای اصلی است و تفاوت خاصی با آن ندارد و شما نیز نقش شخصیت اول یعنی Merida را نیز به عهده می گیرید . برای خواندن نقد بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

گرافیک :

گرافیک بازی را می توان در حد قابل قبولی دانست و دارای کیفیت های خوبی است . کیفیت بافت ها نیز خوب هستند و شخصیت های بازی همانند انیمیشن خود این عنوان هستند و تفاوتی در آن ها احساس نمی کند . بازی به شیوه ای کارتونی است اما با این حال دارای کیفیتی بسیار خوب است و می توان گرافیک کلی بازی را در حد قابل قبولی دانست .

داستان :

همانطور که گفته شد شما در نقض اصلی فیلم یعنی Merida بازی می کنید که پدر شما پادشاه یک کشور و مادر شما نیز ملکه آن است . شهر شما دچار یک نفرین می شود و شما باید آن نفرین را از بین ببرید . با این که شما در نقش یک شاهزاده دختر ایفای نقش می کنید اما دارای شجاعت و قابلیت های بسیاری هستید و توانایی بالایی را در تیر اندازی خواهید داشت که به کمک همین توانایی می توانید مراحل بازی را پشت سر بگذاری. داستان بازی نیز به شما کمک بسیاری در پشت سر گذاشتن مراحل بازی می کند .

گیم پلی :

گیم پلی بازی را می توان بهترین قسمت بازی دانست زیرا با جذابیت خود توانسته بازی را تا حد بسیار بالایی جذاب کند . شما به عنوان یک شاهزاده می توانید از سلاح هایی مانند شمشیر و تیر و کمان که سلاح های اصلی این بازی هستند استفاده کنید . همچنین در طول بازی می توانید آیتم های مختلفی را بدست آورید و بر قدرت خود بی افزایید . همچنین امکان بازگشتن به مراحل قبلی برای بدست آوردن کامل آیتم ها نیز وجود دارد . دوربین بازی نیز از بالا و با شما حرکت می کند و نمایی کامل از محیط بازی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید زاویه دید گسترده ای را داشته باشید . معما های بازی نیز بسیار جالب هستند و برای حل آن ها نیاز به توانایی هایی خاص خواهید داشت .

صدا گذاری و موسیقی :

صدا گذاری و موسیقی بازی را می توان کاملا مطابق با محیط بازی دانست و حس خوبی را در شما ایجاد می کند .  برای شخصیت های بازی از صدا های انیمیشن و همان اشخاص استفاده شده است . همچنین افکت ها نیز بسیار دقیق و خوب از کار در آمده اند و صدای محیط نیز بسیار خوب به نظر می آید .

نتیجه :

بازی Brave را می توان یکی از بهترین بازی هایی که از روی فیلم یا انیمیشن ساخته شده است دانست . بازی دارای جذابیتی قابل قبول است و از نظر کلی می تواند سرگرم کننده باشد . البته بازی کاملا بی نقص نیست و نمی توان آن را در حد بازی های جدید و با کیفیت امروزی دانست اما از نظر سرگرم کردن در حد قابل قبولی قرار دارد .

 

تصاویری از محیط بازی :

Brave Screenshot 1 دانلود بازی Brave برای PC

Brave Screenshot 2 دانلود بازی Brave برای PC

Brave Screenshot 3 دانلود بازی Brave برای PC

Brave Screenshot 4 دانلود بازی Brave برای PC

 

Since ancient times, stories of epic battles and mystical legends have been passed through the generations across the rugged and mysterious Highlands. Brave tells one such tale, one of the courageous Merida, who confronted tradition and challenged destiny to change her fate. Inspired by the Disney/Pixar animated fantasy movie, Brave invites players to run, jump and battle their way through the rugged landscape of mythical and mysterious Scotland. By using wits and bravery, players are able to wield a sword and bow to defeat fierce enemies, break a magical curse and save a kingdom.

A third person action-adventure, Brave: The Video Game expands the tale beyond the movie’s storyline. Gamers can play as Merida, an expert archer and heroine, or as one of a host of other entertaining characters from the film. Go on quests through a magical world and solve puzzles to uncover secrets. Brave offers a gameplay variety including single-player, co-op for family and friends, and a special Bear mode, where players will be able to play as a bear. Several new opponents have been created exclusively to inhabit the game’s world and challenge players with their varying skills, culminating with an ultimate boss battle to complete the adventure.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Pentium 4 2 GHz
RAM: 1 GB
HDD: 5 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 397
  • بازدید امروز : 1,337
  • باردید دیروز : 3,039
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 14,837
  • بازدید ماه : 54,910
  • بازدید سال : 314,278
  • بازدید کلی : 4,177,602
  • کدهای اختصاصی