loading...
تبریز دانلود | خانه دانلود
فارس تکست
تبریز ویکی لینکلر

تبریز ویکی لینکلر

آخرین ارسال های انجمن
hadi411 بازدید : 3956 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (1)



دانلود با کیفیت عالی HD

مثل تو هیچ جایی ندیدم

دانلود با کیفیت خوب HQ

مثل تو هیچ جایی ندیدم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320:

Downlaod

 

متن آهنگ:

مثه تو هیچ جایی ندیدم “آرمین”
علاقه دارم بهت شدیدا”۲afm”

مثه تو هیچ جایی ندیدم
علاقه دارم بهت شدیدا
پس برو و هم جا داد بزن و بگو
آرمینه بی اف(bf)جدیدم

مثه تو هیچ جایی ندیدم
علاقه دارم بهت شدیدا
پس برو و هم جا داد بزن و بگو
آرمینه بی اف(bf)جدیدم

تا تو رو دیدم پرید عقل از سرم
به خاطر تو رو اسم همه ضربدر زدم
میخوام مال من باشی حالا هر طوری هست
پس بزنیم به سیم آخر هر طوری مست

از عشق هم
من از عشق تو و تو از عشق من نگذریم
حالا از هر طریقی هست کنارم باشی
محاله واسه کسی دیگه ای بذارم باشی

مثه تو هیچ جایی ندیدم
علاقه دارم بهت شدیدا
پس برو و هم جا داد بزن و بگو
آرمینه بی اف(bf)جدیدم

مثه تو هیچ جایی ندیدم
علاقه دارم بهت شدیدا
پس برو و هم جا داد بزن و بگو
آرمینه بی اف(bf)جدیدم

تو مثل بال میمونی واسه پروازه من
اگه تو نباشی من به مرگ حاضرم
اندازه من هیچکی نیس که
چشاش واسۀ تو وقتی نیستی خیس شه
پس حتمامیخوام منو درکم کنی
تا اینکه بری تنهام بذاری ترکم کنی
چون فقط واسۀ توئه من تب و سوزم
میخوام با تو سپری شه همه شب و روزم

مثه تو هیچ جایی ندیدم
علاقه دارم بهت شدیدا
پس برو و هم جا داد بزن و بگو
آرمینه بی اف(bf)جدیدم

آرمین من دوست دارم ، خوب میدونم
بگو پیشم میمونی ، میدونی میمونم
حالا تو بدونه من ، نمیتونم
اگه یه روز نبینمت ، یه دیوونم

نمیمونم زنده بی تو
زندگیم نداره جلوه بی تو
عوض میکنم زندگیتو
نمیخوام به کسی جز من دل بدی تو
اگه یه وقت تو رو چک نمیکنم
فکر نکن که من به تو فکر نمیکنم
خودت بهتر از هر کسی میدونی
اگه یه روزی نبینمت سکته میکنم

 

برچسب ها دانلود موزیک ویدئو جدید آرمین ۲afm به نام مثل تو هیچ جایی ندیدم + آهنگ + متن آهنگ , دانلود موزیک ویدئو جدید آرمین ۲afm به نام مثل تو هیچ جایی ندیدم , موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئو , دانلود موزیک ویدئوی آرمین ۲AFM , موزیک ویدئو جدید , دانلود موزیک ویدئو جدید , دانلود موزیک ویدئوی جدید آرمین ۲AFM , دانلود موزیک ویدئوی جدید آرمین ۲AFM با نام مثل تو هیچ جایی ندیدم با لینک مستقیم و کیفیت بالا , دانلود موزیک ویدئوی جدید آرمین ۲AFM با نام مثل تو هیچ جایی ندیدم با لینک مستقیم , دانلود موزیک ویدئوی جدید آرمین ۲AFM با نام مثل تو هیچ جایی ندیدم با کیفیت بالا , موزیک , دانلود موزیک , موزیک رپ , دانلود موزیک رپ , دانلود آهنگ مثل تو هیچ جایی ندیدم با کیفیت 320 , دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM بنام مثل تو هیچ جایی ندیدم با کیفیت 320 , دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM بنام مثل تو هیچ جایی ندیدم , متن آهنگ جدید آرمین 2AFM بنام مثل تو هیچ جایی ندیدم , دانلود موزیک ویدئوی جدید آرمین ۲AFM با نام مثل تو هیچ جایی ندیدم با کیفیت HD ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طرفدار ارمین در تاریخ 1393/09/16 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

چرا دانلود نمیشه؟


حیف این اهنگ به این خوبی که دان نمیشه.....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت تبریز دانلود به افتخار تمامی ایرانیان و مخصوصا تبریزی ها راه اندازی شده است برای حمایت از سایت تبریز دانلود لطفا درسایت عضو شوید با تشکرTBZBOY
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین شهر ایران از نظر شماکجاست؟
    دوست دارین تبریز دانلود بیشتر در کدوم زمینه ها پست بذاره؟
    تبریز ویکی لینکلر

    تبریز ویکی لینکلر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1734
  • کل نظرات : 579
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 961
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 475
  • بازدید امروز : 1,497
  • باردید دیروز : 4,726
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 19,723
  • بازدید ماه : 59,796
  • بازدید سال : 319,164
  • بازدید کلی : 4,182,488
  • کدهای اختصاصی