زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:32 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 847
نویسنده پیام
tabrizdownload
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 5 /3 /1393
محل زندگی: تبریز
سن: 17
لنوو نیز به زودی یک اسمارت فون با رزولوشن QHD به بازار عرضه می‌کند
همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد شرکت‌ها در حال حرکت سریعی به سمت صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن QHD هستند. لنوو جدیدترین آنهاست که قرار است چنین رزولوشنی را بر روی یکی از قوی‌ترین گوشی‌های بازار سوار کند.
نه تنها سامسونگ، ال‌جی و HTC در حال وارد‌کردن گوشی‌های با رزولوشن QHD یا 1440x2560 پیکسل به بازار هستند که حالا خبر رسیده لنوو نیز در حال آماده‌سازی یک گوشی اندرویدی با چنین صفحه‌نمایشی است. بر اساس خبر منابع چینی، دستگاه جدید لنوو Vibe Z2 Pro نام خواهد داشت.

Vibe Z2 Pro دارای یک صفحه‌نمایش 6 اینچی خواهد بود با بدنه ای فلزی و ضخامت 7.7 میلیمتری. دیگر ویژگی‌های این گوشی رده بالای قدرتمند به این صورت گزارش شده است: پردازنده اسنپ‌دراگون 801 چهار هسته ای 2.5 گیگاهرتزی، دوربین عقب 16 مگاپیکسل با فناوری لرزشگیر اپتیکال و باتری 4000 میلی‌ آمپر ساعتی.
به نظر می‌رسد که این گوشی قرار است قاتل بالقوه‌ای برای گوشی جدید ال‌جی G3 باشد؛ حداقل در چین که بازار اصلی این شرکت در آنجا متمرکز شده است. در حال حاضر مشخص نیست که Vibe Z2 Pro چه زمانی از سوی لنوو معرفی خواهد شد.
لنوو در بازارهای اسمارت فون اروپا و آمریکا حضور چندان ملموسی ندارد، اما این کمپانی توانسته به نحوی با فروش خود در آسیا، در جمع بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی تلفن همراه جهان قرار گیرد. آخرین آمار نشان می‌دهد که این شرکت رتبه چهارم فروش جهانی اسمارت فون را در سه ماهه نخست امسال کسب کرده است. حالا که لنوو موتورولا را نیز به چنگ خود در آورده، می‌تواند به فکر بازارهای جهانی بسیار بیشتری نیز باشد.
چهارشنبه 07 خرداد 1393 - 11:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :