زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 7:32 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 646
نویسنده پیام
tabrizdownload
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 5 /3 /1393
محل زندگی: تبریز
سن: 17
Cooler Master کیبوردهای استثنایی گیمینگ خود را رو کرد
شرکت Cooler Master از کیبوردهای مکانیکی با نور پس زمینه عالی خود رونمایی کرد. این کیبوردها با پردازنده های آرم و حافظه داخلی خود می‌توانند هر گونه نیاز گیمرها را رفع کنند.
شرکت Cooler Master که لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل تولید می‌کند، به تازگی کیبوردهای جدید Quick Fire Rapid-i را روانه بازار کرده است.
Quick Fire Rapid-i دارای یک پردازنده داخلی 32 بیتی مدل ARM است که با فناوری ActivLite می‌تواند تا 5 مدل انواع نور پس زمینه با 5 درجه روشنایی برای گیمرها به ارمغان بیاورد. به دلیل وجود پردازنده آرم 32 بیتی، مدهای بیشتری نیز می‌توان به این کیبوردها در آینده اضافه کرد.

شاید قدرت دیگر این فناوری را باید در اتاقی کاملا تاریک تجربه کنید؛ آنجا که با فعال سازی نور پس زمینه، هنگام فشردن و رفتن به سمت کلید دیگر نور پس زمینه هر کلید به شکل آرام و دل‌نشینی محو می‌شود. با استفاده از فناوری ActivLite همچنین گیمر می‌تواند صفحه کلید را برای هر برنامه یا بازی به دلخواه تنظیم کند و به دلیل وجود حافظه در این کیبوردها، تا 4 تنظیم در آن قابل ذخیره سازی است.

میزان پاسخ دهی دکمه‌های این صفحه کلید 1 میلی ثانیه است که به قول معروف در کسری از ثانیه پاسخگوی درخواست‌های بسیار گیمرهاست. همچنین قابلیت N Key Rollover موجود در این کیبوردها نیز می‌تواند به شکل همزمان به هر تعداد از درخواست‌های دکمه ای کاربران پاسخ دهد که خود از ویژگی‌های بسیار عالی این کیبوردها محسوب می‌شود. کیبوردهای معمولی، فشار همزمان تعداد زیادی دکمه را پشتیبانی نمی‌کنند، اما Cooler Master ادعا کرده که «هر مقدار مورد نیاز باشد» می‌توان از این قابلیت استفاده کرد. این کیبوردها با قیمتی 143 دلاری به فروش می‌رسند و از همین حالا با استقبال بسیار خوبی در فروشگاه ها مواجه شده اند.
چهارشنبه 07 خرداد 1393 - 11:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :