زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:13 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 350
نویسنده پیام
tabrizdownload
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 5 /3 /1393
محل زندگی: تبریز
سن: 17
ویندوز 8.1 ارزان‌قیمت برای شرکت‌های سازنده کامپیوتر
در هفته‌های آینده نخستین دستگاه‌های مجهز به ویندوز ارزان‌قیمت مایکروسافت به بازار خواهد آمد. اتفاقی که می‌تواند قیمت‌های تمام شده دستگاه‌ها را تا میزان قابل‌توجهی پایین بکشد.
مایکروسافت اعلام کرد که نسخه‌ای از ویندوز 8.1 با موتور جستجوی پیش‌فرض بینگ را عرضه خواهد کرد که قیمتی ارزان‌تر خواهد داشت و تنها بر روی دستگاه‌های شرکت‌های طرف قرارداد مایکروسافت عرضه خواهد شد.

این ویندوز قرار نیست مانند دیگر ورژن‌های ارزان‌قیمت ویندوز با امکانات کمتری ارائه شود، بلکه تمام امکانات ویندوز 8.1 را خواهد داشت، ولی با موتور جستجوی پیش‌فرض بینگ در اینترنت اکسپلورر عرضه شده که البته کاربران بعد از خرید می‌توانند به موتور جستجوی دیگری نقل‌مکان کنند.

گفته شده موتور جستجوی پیش‌فرض بینگ تنها ویژگی این ویندوزها نخواهد بود و مایکروسافت برنامه دارد تا بر روی تبلت‌های دارای این ویندوز، آفیس از پیش نصب‌شده و اشتراک یک‌ساله آفیس 365 نیز قرار دهد.

به نظر می‌رسد که در مجموع شرکت‌های ارائه‌دهنده کامپیوتر و تبلت که طرف قرارداد مایکروسافت هستند، سود خوبی از این اتفاق به جیب خواهند زد و از طرفی کاربران نیز با قیمتی ارزان‌تر به دستگاه‌های موردعلاقه خودشان دسترسی خواهند داشت.

اعلام شده که نخستین دستگاه‌های مجهز به این ویندوز در هفته‌های آتی به بازار خواهند آمد. لازم به ذکر است که کاربران قادر به خریدن نسخه‌ای جدا از این ویندوز نخواهند بود.
دوشنبه 05 خرداد 1393 - 15:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :