زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 7:49 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 83
نویسنده پیام
tabrizdownload
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 5 /3 /1393
محل زندگی: تبریز
سن: 17
اسمارت‌واچ جدید سامسونگ بدون نیاز به اسمارت‌فون فعالیت می‌کند
سامسونگ برنامه دارد تا در ماه‌های آینده، ساعت هوشمند جدید را معرفی کند که تمامی فعالیت‌هایش مستقل و بدون نیاز به اسمارت‌فون خواهد بود.
همین چند روز پیش بود که گزارش جدیدی از میزان صادرات اسمارت‌واچ‌های سامسونگ Gear منتشر شد. این گزارش نشان می‌داد که سامسونگ در سه‌ماهه نخست امسال حدود 500 هزار دستگاه «گیر» صادر کرده و با در اختیار داشتن 70 درصد این بازار، در حال حاضر بی‌رقیب دنیای اسمارت‌واچ است. پس با ورود رقبای جدیدی چون اپل، ال‌جی و موتورولا به این بازار، اقدامات جدید این شرکت برای دفع خطر الزامی به نظر می‌رسد.

زمزمه‌هایی از نخستین اقدام این شرکت همین امروز به گوش رسید. وال استریت ژورنال گزارش داده که سامسونگ قصد دارد تا چند ماه آینده از اسمارت‌واچ جدیدی رونمایی کند که قابلیت ایجاد تماس صوتی و دریافت اطلاعات را به شکل کاملا مستقل و بدون نیاز به اسمارت‌فون دارد. یکی از مشکلات بزرگ اسمارت‌واچ‌های کنونی سامسونگ وابستگی زیاد آن به اسمارت‌فون‌هاست و با چنین ساعت‌های هوشمندی این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

همچنین گفته شده که این ساعت دارای یک دوربین، چی‌پی‌اس، سنجش ضربان قلب و قابلیت ارسال ایمیل نیز می‌باشد. چنین ساعتی قطعا می‌تواند دست توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری را برای ساخت اپلیکیشن بازتر از گذشته کند. سیستم‌عامل این ساعت‌های هوشمند مانند گیر 2 تایزن خواهد بود و سامسونگ در این مدل نیز قرار نیست از Android Wear استفاده کند.

سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از این ساعت در ژوئن یا جولای است و با ورود جی‌واچ، iWatch، موتو 360 و حالا ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ بازار گرمی را علاوه بر اسمارت‌فون‌ها، در بازار اسمارت‌واچ‌ نیز شاهد خواهیم بود.
دوشنبه 05 خرداد 1393 - 15:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :