زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:09 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 87
نویسنده پیام
tabrizdownload
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 5 /3 /1393
محل زندگی: تبریز
سن: 17
سامسونگ و اپل دوباره به جان یکدیگر افتادند!
سامسونگ و اپل بازهم مانند بچه‌های چندساله دعوای کهنه خود را آغاز کرده‌اند. این دعوا تا کی و کجا قرار است جلو برود؟!
دقیقا همان زمانی که همه فکر می‌کردند دعوای اپل و سامسونگ دارد روزهای آخر خود را طی می‌کند و حتی خبرهایی از تلاش هر دو شرکت برای آشتی شنیده بودیم، ناگهان امروز خبر رسید که اپل از گرفتن 119 میلیون دلار به‌هیچ‌وجه راضی نیست و به دنبال همان خسارت 2.2 میلیارد دلاری که از ابتدا درخواست داده بود، قصد دارد دوباره سامسونگ را دادگاهی کند!

اپل دیروز شکایتی را تقدیم دادگاه کرد که در صورت پیروزی در آن می‌تواند از فروش تعداد بسیار زیادی از محصولات سامسونگ در ایالات‌متحده جلوگیری کند. این دستگاه‌ها شامل محصولات قدیمی سامسونگ می‌شود که دادگاه آن‌ها را ناقض حق کپی‌رایت پتنت‌های اپل دانسته بود. این محصولات عبارت‌اند از: Admire, Galaxy Nexus, Galaxy Note, Galaxy Note 2, Galaxy S II, Galaxy S II Epic 4G Touch, Galaxy S II Skyrocket, Galaxy S III, and Stratosphere.
دستگاه‌های جدید سامسونگ شامل این لیست نمی‌شود، اما اپل به دنبال آن است تا از ورود هرگونه محصول جدیدی به خاک آمریکا که «ظرفیت» نقض کپی‌رایت پتنت‌های اپل را دارد، جلوگیری کند. در صورت قبول این بند توسط دادگاه، اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های آینده سامسونگ در وضعیت نامشخصی قرار خواهند گرفت.
در قسمتی از این شکایت‌نامه آمده است: «اگر سامسونگ همچنان از نقض کپی‌رایت محصولات ما استفاده کند، خسارتی جبران‌ناپذیر به اپل وارد شد که تنها جریمه پولی این شرکت نمی‌تواند جبران این ضرر باشد.»
اپل همچنین شکایت دیگری نیز علیه سامسونگ به قصد دریافت غرامت مالی بیشتر در مورد 5 پتنت، که شامل دو پتنتی که دادگاه سامسونگ را در مورد آن‌ها مقصر شناخت، تقدیم دادگاه کرده است. از طرف دیگر سامسونگ نیز بیکار ننشسته و او نیز شکایتی را علیه اپل تنظیم کرده است!
دوشنبه 05 خرداد 1393 - 15:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :