زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:00 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 83
نویسنده پیام
tabrizdownload
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 5 /3 /1393
محل زندگی: تبریز
سن: 17
مرکز تحقیقاتی هارپ به پایان راه خود رسید
مرکزی که گفته می‌شد مسئول کنترل ذهن و بلایای طبیعی زمین است، به زودی تعطیل و تخریب می‌شود.
یکی از تأسیسات نظامی آمریکا که سال‌ها در مرکز انواع شایعات و اتهامات عجیب‌وغریب قرار داشت، از سوی دولت آمریکا از بین می‌رود.
احتمالا شما نام HAARP و جنجال‌های پیرامون آن را شنیده‌اید. مرکزی که اتهامات سنگینی چون مسئولیت کنترل ذهن مردم دنیا، طوفان‌ها، زلزله‌ها و خشک‌سالی‌ها را از زمان بدو تأسیس خود در دهه 90 متحمل شده است.

این مرکز در گاکونای آلاسکا قرار دارد و طبق اطلاعیه‌ای به ظاهر رسمی از سوی همین مرکز، هیچ‌وقت در پروژه‌های طبقه‌بندی‌شده و سری دست نداشته است. این مرکز اعلام کرده بود که هارپ یک پروژه تحقیقاتی است که توسط نیروی هوایی و دریایی آمریکا و با بودجه‌کمکی از سوی دارپا (مرکز تحقیقات وزارت دفاع آمریکا) و دانشگاه آلاسکا تأمین می‌شود. حوزه تحقیقاتی آن‌ها تحقیق و جستجو بر روی طبقه یونسفر جوی بوده است. به طور خاص هارپ بر روی بهبود ارتباط با استفاده از لایه‌های جوی کار می‌کرد و با استفاده از ارسال فرکانس‌های بالا توسط آنتن‌های خود و مطالعه بر روی سیگنال بازگشتی از جو در پی تأثیر لایه یونسفر بر روی این سیگنال‌ها بود.
دیوید واکر یکی از افسران تحقیقاتی نیروی هوایی آمریکا که در این تأسیسات مشغول به فعالیت است، این هفته در یکی از کمیسیون‌های کنگره آمریکا گفت که «هارپ جایگاهی در آینده ما ندارد و ما در حال حرکت به سمت راه‌های دیگری برای مدیریت و کنترل یونسفر هستیم.» این مرکز سالانه 5 میلیون دلار هزینه داشت و حالا به نظر می‌رسد که به پایان راه خود رسیده است. اما سؤالاتی این میان به وجود می‌آید. اینکه مرکز تحقیقاتی جدیدی طبق گفته همین افسر نیروی هوایی آمریکا ایجاد خواهد شد؟ منظور از «راه‌های دیگر برای کنترل و مدیریت یونسفر» چیست؟
هارپ در حال حاضر به کتاب تاریخ پیوسته تا نظریه توطئه‌ای دیگری از آمریکا سر بر بیاورد!
دوشنبه 05 خرداد 1393 - 15:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :