زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 8:11 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 86
نویسنده پیام
tabrizdownload
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 5 /3 /1393
محل زندگی: تبریز
سن: 17
شایعه‌ای جالب؛ نوکیا ایکس 2 دارای بوت دوگانه خواهد بود
پست نوشته شده در سایت Secret در صورت صحت جنبه‌های عجیب و جالبی از نوکیا ایکس 2 را به شما نشان می‌دهد.اگر اخبار را دنبال کرده باشید، مدتی پیش از قصد مایکروسافت برای تولید نسل بعدی گوشی‌های نوکیا ایکس برای شما گفتیم. اما حالا خبرهای جالب‌تری نیز به گوش می‌رسد.
نویسنده یک پست در سایت Secret ادعا کرده که نوکیا در تلاش است تا سیستم بوت دوگانه اندروید و ویندوز فون را برای گوشی‌های ایکس 2 ایجاد کند. علاوه بر این در همین پست گفته شده که نسخه اندروید قرار داده شده بر روی این گوشی از سرویس‌های گوگل پلی بهره خواهد برد که چندان به سیاست‌های سختگیرانه مایکروسافت شباهت ندارد.

البته Secret سایتی است که هر کسی می‌تواند به شکل ناشناس پستی در آنجا قرار دهد، و بنابراین صحت ‌و سقم مطالب قرار گرفته بر روی این سایت مشخص نیست. اما از طرف دیگر حالا که مایکروسافت نوکیا و بالطبع نوکیا ایکس را در اختیار دارد، قرار دادن سیستم بوت دوگانه ویندوز فون و اندروید به نظر منطقی می‌رسد. این را هم در نظر بگیرید که مایکروسافت در همان ابتدای معرفی نوکیا ایکس، از اقدام نوکیا مبنی بر قرار دادن اندروید بر روی این گوشی رضایت نداشت.
این گوشی با سخت‌افزار پایین خود قرار است با گوشی‌هایی چون Moto E وارد رقابت شود که فروشی عالی را برای موتورولا خلق کرده است. بر اساس تست AnTuTu، گوشی نوکیا ایکس 2 دارای یک صفحه‌نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 480x800 پیکسل، اسنپ‌دراگون 200 دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. مدل نوکیا ایکس دارای یک پردازنده 1 گیگاهرتزی دو هسته و 512 مگابایت رم بود.
ش
دوشنبه 05 خرداد 1393 - 15:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :