زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:38 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 64
نویسنده پیام
tabrizdownload
آنلاین

ارسال‌ها : 25
عضویت: 5 /3 /1393
محل زندگی: تبریز
سن: 17
نخستین اطلاعات رسمی از سایت LG پیرامون G3

وب‌سایت بخش UK ال‌جی لیستی از اطلاعات و جزئیات سخت‌افزاری G3 منتشر کرده که حاوی دو نکته بسیار جالب است. نخست اینکه وجود بخش اسلات کارت میکرو اس‌دی، ساپورت این گوشی از این حافظه‌ها را نشان می‌دهد، اما موضوع اینجاست که در بخش میزان پشتیبانی حافظه عدد 2 ترابایت نوشته شده است!! به نظر می‌رسد که کارمند این سایت دچار اشتباه بزرگی شده باشد، چون چنین حافظه‌هایی هنوز درست نشده‌اند. بیشترین حجمی که برای این نوع حافظه‌ها تا امروز موجود است، 128 گیگابایت می‌باشد. البته باید توجه داشت که تمام دستگاه‌هایی که ازMicroSDXC پشتیبانی می‌کنند، حافظه‌های تا حجم 2 ترابایت را در تئوری و به شکل استاندارد باید پشتیبانی کنند.

اما موضوع مهم‌تر در مورد یکی دیگر از ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی است که با روایت‌های متواتری که شنیده‌ایم منطبق نیست. ما تا امروز می‌دانیم که سخت‌افزارهای این گوشی بدین شکل است: صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چهار هسته‌ای 2.46 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 801، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 4.4.2 کیت‌کت. ولی وقتی به اطلاعات رم این گوشی در این لیست نگاه می‌کنیم، میزان 2 گیگابایت برای آن درج شده است که با 3 گیگابایتی که در خبرهای پیشین شنیده بودیم، جور در نمی‌آید. آیا کارمند LG در این مورد هم اشتباه کرده است؟!

این اطلاعات نخستین باری است که از یک مرجع رسمی مرتبط با LG منتشر می‌شود و به همین دلیل سؤال‌هایی به وجود آورده است. خوشبختانه ال‌جی فردا از G3 رونمایی می‌کند و قرار نیست گمانه‌زنی‌ها و شایعات بیشتری در این مورد بشنویم!

دوشنبه 05 خرداد 1393 - 15:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :